1.12.2010

Boutiques.com

Yeni favorim, Google'ın dehasını kullandığı site Boutiques. Google 2010 Ağustos ayında Amerika'da Burak Göktürk tarafından kurulan bir site olan Covet'i satın almıştı. Covet Türkiye'de yok ancak US ve UK'de hizmet veriyor. Görsel arama sayesinde beğendiğiniz bir modelin alışveriş sitelerinde bulunan benzerlerini size gösteriyor ve istediklerinize yönlendiriyor. Bu dahiyane siteyi Google Burak Göktürk'ten 100m dolar gibi bir rakama satın almıştı. Ben de bir Türk olarak hemen gurur duymuştum tabi :)

Şimdi Google yepyeni bir siteyle karşımızda, Boutiques.com. Aynen Covet'in yaptığı gibi site sorduğu sorularla tarzınızı belirliyor ve sonrasında size kıyafet önerilerinde bulunuyor. Ancak bu hizmeti biraz Facebook'laştırmışlar. O da şöyle ki, herkes birbirini  follow edebiliyor, ürünleri almasa da like ya da hate edebiliyor. Dahası Celebrity sayfalarında Mary-Kate ve Ashley Olsen gibi isimleri ve blogger sayfasında da Susie Bubble, Bryan Boy, Jane (Sea of Shoes) ve en önemlisi Türkiye'den Nil'i de takip edebiliyorsunuz. Tebrikler Nil diyorum burdan :)

Boutiques Polyvore'dan sonra ikinci takıntım olacak gibi duruyor :)

1 yorum:

deniz saatçioğlu dedi ki...

Ben de çok beğenmiştim bu siteyi ama hiç takılacak vaktim olmadı henüz.

Teşekkür ederim, yorumuna ve izleyicim olmana. Beğenmene sevindim. Çekilişte bol şans. Ben de izliyorum bu arada.


denizsaatcioglu.blogspot.com

Yorum Gönder