18.08.2010

Heel-less ayakkabılar

Victoria Beckham'la başlayan şu topuksuz ama yükseek mi yüksek ayakkabı modası hakkında ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ben her gördüğümde korkuyorum açıkçası!
Hele de Lady Gaga'nın bu tarz bir çizmeyle yürümeye çalışırken -çalışırken diyorum dikkatinizi çekerse, çünkü o işlem yürümek değil de boğuşmak gibi birşey kesinlikle!- düşmesinden sonra iyice korkmuş durumdayım.
Kendisi inatla -o düşme/takılma anından feyz almamış olacak ki- Vanity Fair'in Eylül sayısı için Nick Knight tarafından yapılan çekimlerinde de Noritaka Tatehana tasarımı heel-less botlarını giymiş; twitter ından bir süre önce hepimize duyurmuştu. Bakınız:

Çekimler Teksas'ta yaz sıcağında yapılmış olmasına rağmen, Lady Gaga'nın üzerindeki deri kostümü de heel-less ler kadar dikkat çekiyor tabi!

Neyse efendim, bu arada önemle belirtmek gerekir ki ilk heel-less ayakkabılar Fransız modacı Andre Perugia tarafından 1930larda tasarlanmıştır. Yani bütün bu korkunçluklar için aslında kendisini suçlayabiliriz. Kendisinin tasarımı da aynen şöyle:

Ben de bu akıma kapılıp gitmek istiyorum, sokaklarda yürüyeyim derken acayip hareketler yapayım diyorsanız tavsiyem şu anda aktif halde olmayan Noritaka Tatehana'nın websitesini takip etmeniz. Yakında online store unu açıyormuş kendisi, böylece amacınıza erebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder