10.03.2010

And the Oscar goes to..




Daha da geç kalmadan 82. Oscar ödülleri hakkında yorumlarımı yazıyorum hemen :)
Öncelikle Rachel McAdams'ın Elie Saab elbisesine bayıldığımı söyleyeyim. Çok zarif olmuş gerçekten de. Cameron Diaz ve Kate Winslet metalik renklerden yana tercihini kullanırken, Kristen Stewart'ın elbisesi yine üstünde ağlıyor resmen. Bu kız ne giyse beğenemiyorum, sevemiyorum nedense.

Sandra Bullock ve Diane Krueger her zamanki gibi çok şirinler, ikisini de çok beğendim. Ancak Charlize Theron bu sefer beni hayal kırıklığına uğrattı, elbisesinin üst kısmı bence olmamış. Mariah Carey ise alıştığımız gibi giyinmiş, seviyor dekolteyi :) Sarah Jessica Parker biraz yaşlanmış gibi geldi bu sefer bana, tabi normal yıllar geçiyor diyeceksiniz ama o benim için bir ikon, hiç yaşlanmasın ister gönlüm :)

Son olarak da Demi Moore W dergisi ve photoshop olaylarını çoktan atlatmış ve çok şık bir şekilde karşımıza çıkmış. Ancak bu gecenin en çok beğendiğim ismi Gabourney Sidibe oldu, Marchesa elbisesiyle çok tatlı durmuyor mu sizce de? Bedenin hiçbir şeye engel olmadığının çok güzel bir kanıtı bence. Tabi bir de fotoğraflara Gerard Butler'ı ekledim, görünce dayanamadım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder